Pępek Europy / Kampania społeczna 2009 do Europarlamentu

Spot kampanii profrekwencyjnej „Pępek Europy” z 2009 r. przygotowanej przez koalicję 7 czerwca zachęcający do głosowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego.

„Pępek Europy” z muzyką zespołu Żywiołak.

W 2009 r. inicjatorami Koalicji 7czerwca, czyli Koalicji na Rzecz Gromadnego Udziału w Eurowyborach było 15 organizacji: Fundacja im. Stefana Batorego, Instytut Spraw Publicznych, Fundacja Projekt: Polska, Centrum Edukacji Obywatelskiej, Fundacja Forum Obywatelskiego Rozwoju – FOR, PKPP Lewiatan, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Polska Fundacja im. Roberta Schumana, Związek Firm Public Relations, Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, MediaCom, Saatchi & Saatchi oraz agencja PZL. Funkcję koordynatora oraz sekretariatu kampanii pełniła Fundacja FOR.

Raport z przebiegu kampanii „Pępek Europy” i rekomendacje na przyszłość